סקר: 59 מנדטים לגוש נתניהו; ימינה לא עוברת את אחוז החסימה

    מערכת האתר No Comments on סקר: 59 מנדטים לגוש נתניהו; ימינה לא עוברת את אחוז החסימה

    לפי הסקר, גוש נתניהו זוכה ל-59 מנדטים, ואילו גוש לפיד -ללא המשותפת- ל-55. יחד עם המשותפת שזוכה ל-6 מנדטים יכול לפיד להרכיב ממשלה

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר מנדטים חדש המתפרסם הבוקר (שישי) ממעלה, כי לו הבחירות היו נערכות היום מפלגת ימינה בראשותה של השרה שקד לא הייתה עוברת את אחוז החסימה, גם לאחר חיבור עם הנדל והאוזר.

    בסקר, שמתפרסם בעיתון מעריב, נמצא כי מפלגת הליכוד זוכה ל-35, יש עתיד ל-24, כחול לבן תקווה חדשה 12, הציונות הדתית עם בן גביר 10, ש״ס 8, יהדות התורה 6, הרשימה המשותפת 6, ישראל ביתנו 6, העבודה 5, מרצ 4 ורע״מ 4.

    כאמור, ימינה של איילת שקד לא עוברת אחוז חסימה (1.9%) גם אם מתחברת עם הנדל והאוזר (2.6%)

    לפי הסקר, גוש נתניהו זוכה ל-59 מנדטים, ואילו גוש לפיד -ללא המשותפת- ל-55. יחד עם המשותפת שזוכה ל-6 מנדטים יכול לפיד להרכיב ממשלה.

    שר המשפטים, גדעון סער אמר היום בריאיון ל"ישראל היום" כי "לפיד לא יכול להקים ממשלה". לפי העולה מהריאיון, גדעון סער בונה על תמיכת החרדים ולא מסכים להחזיר את נתניהו לשלטון. הוא העריך כי "אם יו"ר האופוזיציה לא יגיע ל-61 מנדטים, מעריך שינסה להגיע להסדר טיעון". על תפקיד רה"מ: "תומך בגנץ ללא סייג, זו שעתו – לא ויתרתי על שאיפתי לתפקיד בעתיד".

    מהליכוד נמסר בתגובה לגדעון סער: "עסקת טיעון איננה על הפרק גם לא אחרי הבחירות. התיקים התפורים קורסים בבית המשפט. גנץ וגדעון כבר הקימו ממשלה עם לפיד והאחים המוסלמים. הם יעשו זאת שוב כי אין להם דרך אחרת להקים ממשלה. הציבור צריך להכריע: ממשלה לאומית יציבה בראשות הליכוד או ממשלת שמאל של לפיד, גנץ והאחים המוסלמים".



    0 תגובות